PERSONAL MARTA
dilluns, 11 de febrer del 2013
UN PREMI PER AL TEU BLOG
Marta el blog està quedant genial!!
Revisa els gadgets de format. Arrossega´ls i ordena´ls. El video del final col.loca-ho a una banda i el CALAMEO del títol desplaça-ho a una banda o inserta-ho a una entrada nova.
Aquí et deixo un premi BLOGGER. Espero t´agradi:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada