dilluns, 11 de febrer del 2013

UN PREMI PER AL TEU BLOG

Marta el blog està quedant genial!!

Revisa els gadgets de format. Arrossega´ls i ordena´ls. El video del final col.loca-ho a una banda i el CALAMEO del títol desplaça-ho a una banda o inserta-ho a una entrada nova.

Aquí et deixo un premi BLOGGER. Espero t´agradi:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada